Wil je op de hoogte blijven van de wensen van je klanten? Dan kun je er eens in de zoveel tijd eens een vragenlijst via de mail uitgooien. Maar de kans dat je respons krijgt is klein en de kans dat je respons krijgt waar je wat aan hebt is nog kleiner. Het is dan beter om persoonlijk contact op te nemen. Maar wie heeft daar tijd voor? Je kunt hiervoor een outbound call center inschakelen. Zij kunnen jouw klanten bellen en de vragen stellen die jij hebt. Je kunt zo'n outbound call center ook een klanttevredenheidsonderzoek laten doen. Dat levert altijd weer nieuwe inzichten op. Wil je een goed outbound call center? Neem dan contact op met Bizziphone.
Een outbound call center weet toch niets van mijn bedrijf?
Natuurlijk is het verstandig om goed op papier te zetten wat voor bedrijf je hebt en wat de vragen zijn die je graag beantwoord zou zien. Het outbound call center kan met deze vragen een script maken en voor je aan de gang gaan. Je hoeft geen contract van meerdere maanden aan te gaan, wanneer je de vragen, via het outbound call center beantwoord hebt gekregen en al je klanten zijn gebeld, dan is het voldoende. Je zult merken dat de ervaren telefonisten en telefonistes van het outbound call center precies de juiste snaar weten te raken bij jouw klanten. Ze komen dan dus met antwoorden waar je echt iets mee kunt.
Wat doet Bizziphone nog meer?
Bizziphone heeft ook een inbound customer contact center tot jouw beschikking. Hier werken de mensen die jouw telefoon kunnen aannemen op momenten dat dat jou niet schikt. Ben je bezig met een enorme klus en wil je niet afgeleid worden? Dan schakel je het inbound customer contact center in. Zij nemen je telefoon aan en maken notities van ieder gesprek. Zo loop je, hoe druk je het ook hebt, geen klanten mis en krijgen klanten nooit je voicemail te horen. Dat is wel zo klantvriendelijk.
Moet ik hier een lang contract voor afsluiten?
Ook voor het inbound customer contact center hoef je geen lang contract af te sluiten. Je kunt deze mensen bijvoorbeeld inschakelen als je secretaresse met verlof of op wereldreis is. Je weet dan precies wanneer ze weer terug is en wanneer zij jouw telefoon weer kan aannemen. Heb je te maken met een piekdrukte dan kun je deze service ook inschakelen. Je kiest zelf voor hoe lang en voor wanneer. Wil je dat ook 's avonds de telefoon wordt aangenomen? Dat kan geregeld worden!